DÍJNYERTES ÁSVÁNYVIZÜNK
A Szentkirályit 2004-ben a világ legjobb ásványvizének választották: szénsavmentes kategóriában elnyerte a párizsi Aqua-Eauscar-díjat, maga mögé utasítva a világ híres, nagy múltú ásványvizeit.
A Szentkirályit 2004-ben a világ legjobb ásványvizének választották: szénsavmentes kategóriában elnyerte a párizsi Aqua-Eauscar-díjat, maga mögé utasítva a világ híres, nagy múltú ásványvizeit.
Az eredendően tiszta, mérsékelt alacsony ásványianyag- és ezen belül is alacsony nátrium-klorid tartalmú Szentkirályi ásványvíz egy védett vízadó rétegből származik.
1993
A Szentkirályit 1993-ban fedezte fel a szörp és üdítő gyártásával foglalkozó Vitapress Kft. tulajdonosa, Balogh Sándor. A családi vállalkozás az előállításhoz szükséges nagy mennyiségű víz miatt a Kecskeméttől 20 km-re, Szentkirályon található telephelyen fúratott kutat, a laboratóriumi vizsgálat során pedig azonnal kiderült: nagy tisztaságú és élettanilag létfontosságú ásványianyag-összetételű vizet találtak.A Szentkirályi
ásványvizet kezdetben, 1993-2002 között a
Vitapress Kft. palackozta.
A Szentkirályi Kft.-t 2003-ban alapították és ettől kezdve Balogh Levente ügyvezető, tulajdonos irányította. Egy évvel az alapítás után a Szentkirályi ásványvíz a legszigorúbb szabályok szerint ítélő szakmai bírák döntése alapján a világ legjobb ásványvize lett: szénsavmentes kategóriában elnyerte a párizsi Aqua-Eauscar-díjat. A Balogh család a kezdetektől tudta, hogy magas tisztaságú ásványvízre leltek, amit a nemzetközi elismerés is igazolt.
2003
2007
Négy évvel a cég megalapítás után, 2007-ben – maga mögé utasítva nemzetközi óriáscégeket – a Szentkirályi Magyarország vezető ásványvízmárkája lett, majd meghódította a nemzetközi piacokat is. A Szentkirályi ásványvíz méltán világhírű: feltűnt már Grammy-díjátadón és Oscar-gálán is.
2015 tavaszán Balogh Levente és a cseh Mattoni 1873 Csoportot (korábbi nevén Karlovarské Minerální Vody) tulajdonló olasz Pasquale család stratégiai partnerségre lépett. A tranzakció nyomán a tulajdonukba került a hazai ásványvízpiac két meghatározó társasága, a piacvezető Szentkirályi Ásványvíz Kft. és az egyik legtradicionálisabb magyar ásványvízvállalat, a Kékkúti Ásványvíz Zrt.
A két vállalat 2016 novemberében egyesült, létrehozva a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-t, amely Magyarország piacvezető ásványvíz- és meghatározó üdítőipari társasága lett.
2015
2016
2018
2019
A piacépítés következő lépéseként 2018-ban a Mattoni 1873 és Balogh Levente felvásárolták a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, ezzel a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos hazai forgalmazóivá és a franchise jogok birtokosává váltak. Ezzel egyidőben a Mattoni 1873 átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is. Ugyanebben az évben a vállalat 7 millió euró értékű, önerőből megvalósult új üzemcsarnokot és palackozó gépsort adott át szentkirályi telephelyén, amellyel megkétszerezte termelőkapacitását.
A kibővült vállalatcsoport 2019-től Szentkirályi Magyarország néven folytatja működését. Az integrációval a portfólióba került üdítőital-és snack termékeknek köszönhetően a vállalat a hazai élelmiszeripar meghatározó szereplője lett.
A Szentkirályit 1993-ban fedezte fel a szörp és üdítő gyártásával foglalkozó Vitapress Kft. tulajdonosa, Balogh Sándor. A családi vállalkozás az előállításhoz szükséges nagy mennyiségű víz miatt a Kecskeméttől 20 km-re, Szentkirályon található telephelyen fúratott kutat, a laboratóriumi vizsgálat során pedig azonnal kiderült: nagy tisztaságú és élettanilag létfontosságú ásványianyag-összetételű vizet találtak.A Szentkirályi
ásványvizet kezdetben, 1993-2002 között a
Vitapress Kft. palackozta.
A Szentkirályi Kft.-t 2003-ban alapították és ettől kezdve Balogh Levente ügyvezető, tulajdonos irányította. Egy évvel az alapítás után a Szentkirályi ásványvíz a legszigorúbb szabályok szerint ítélő szakmai bírák döntése alapján a világ legjobb ásványvize lett: szénsavmentes kategóriában elnyerte a párizsi Aqua-Eauscar-díjat. A Balogh család a kezdetektől tudta, hogy magas tisztaságú ásványvízre leltek, amit a nemzetközi elismerés is igazolt.
Négy évvel a cég megalapítás után, 2007-ben – maga mögé utasítva nemzetközi óriáscégeket – a Szentkirályi Magyarország vezető ásványvízmárkája lett, majd meghódította a nemzetközi piacokat is. A Szentkirályi ásványvíz méltán világhírű: feltűnt már Grammy-díjátadón és Oscar-gálán is.
2015 tavaszán Balogh Levente és a cseh Mattoni 1873 Csoportot (korábbi nevén Karlovarské Minerální Vody) tulajdonló olasz Pasquale család stratégiai partnerségre lépett. A tranzakció nyomán a tulajdonukba került a hazai ásványvízpiac két meghatározó társasága, a piacvezető Szentkirályi Ásványvíz Kft. és az egyik legtradicionálisabb magyar ásványvízvállalat, a Kékkúti Ásványvíz Zrt.
A két vállalat 2016 novemberében egyesült, létrehozva a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-t, amely Magyarország piacvezető ásványvíz- és meghatározó üdítőipari társasága lett.
A piacépítés következő lépéseként 2018-ban a Mattoni 1873 és Balogh Levente felvásárolták a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit, ezzel a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos hazai forgalmazóivá és a franchise jogok birtokosává váltak. Ezzel egyidőben a Mattoni 1873 átvette az amerikai cég cseh és szlovák érdekeltségeit is. Ugyanebben az évben a vállalat 7 millió euró értékű, önerőből megvalósult új üzemcsarnokot és palackozó gépsort adott át szentkirályi telephelyén, amellyel megkétszerezte termelőkapacitását.
A kibővült vállalatcsoport 2019-től Szentkirályi Magyarország néven folytatja működését. Az integrációval a portfólióba került üdítőital-és snack termékeknek köszönhetően a vállalat a hazai élelmiszeripar meghatározó szereplője lett.