Cégünkről

A Szentkirályi ásványvíz felfedezése 1989-ben a Vitapress Kft. tulajdonosának, Balogh Sándornak volt köszönhető. Az induló családi vállalkozás szörp és üdítő gyártásával kezdett foglalkozni Szentkirályon, Kecskeméttől 20 km-re. Az előállításhoz szükséges nagy mennyiségű víz miatt a cég telephelyén kutat fúrtak, amit bevizsgáltattak, és a laboratóriumi vizsgálatok során kiderült: nagy tisztaságú és egyedi ásványanyag tartalmú vizet találtak.

1994-től a Vitapress Kft. palackozta és forgalmazta az ásványvizet, majd 2003-ban Balogh Levente megalapította a Szentkirályi Ásványvíz Kft-t. Kezdetben a családi vállalkozás nem engedhette meg a jelentős költségekkel járó kommunikációt és reklámokat, így a terjesztés kisebb mértékben, minimális segítséggel ment a maga útján...

…mígnem 2004-ben a Szentkirályi ásványvíz a legszigorúbb szabályok szerint ítélő szakmai bírák döntése alapján a világ legjobb ásványvize lett: szénsavmentes kategóriában elnyerte a párizsi Aqua-Eauscar-díjat, maga mögé utasítva a világ híres, nagy múltú ásványvizeit. A család a kezdetektől tudta, hogy magas tisztaságú ásványvízre leltek, amit a nemzetközi elismerés is igazolt.

A megnövekedett fogyasztói igények kielégítése miatt a cég jelentős modernizálásba kezdett: új gépsorokkal bővítették a telep csarnokait, majd 2010-ben, félmilliárd forintos beruházás keretében felépült az új raktárbázis, és beüzemeltek egy újabb, hipermodern palackozó gépsort is. Mivel a forrás évi másfél milliárd liter ásványvizet képes adni (ami 50 évig garantált hozam), a társaság újabb bővítést tervez. A raktározási információ-technológia fejlesztése mellett 2015-ig a duplájára növelnék a jelenleg 4 000 m2-es, hat hektáron elhelyezkedő logisztikai központot.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. a minőségi, prémium termékek elkötelezett gyártója, ezért az innováció, a modern technológiák lényegi szerepén túl különös figyelmet szentel a kiemelkedő, páratlan minőség folyamatos biztosításának is. 2006-ban a cég kimagasló eredménnyel felelt meg az Európai Unióban is elismert, rendkívül szigorúan és folyamatosan ellenőrzött Integrált Minőségirányítási Rendszer (IMIR) auditján, amelynek célja a megbízható és egyenletesen jó minőségű késztermék előállításán keresztül a vevők igényeinek messzemenő kielégítése. A rendszer szabályai szerint készülő termékek nemzetközi szinten négy szabványnak felelnek meg. A Magyarországon egyedülálló minősítés külföldön is kivételes az ipar területén, így a cég versenyképességét világszinten is nagymértékben növeli. 

Magyarország piacvezető ásványvízmárkáját a társadalomról felelősséggel gondolkodó, gondoskodó vállalatként széleskörű támogató tevékenység jellemzi. Segítette az árvízkárosultakat, valamint többek között olyan rászoruló falvakat, amelyek vize arzéntartalmú volt. Támogatásával hozzájárult a Szent István Bazilika felújításához, a Lánchíd graffiti-mentesítéséhez, de segítette a Pannonhalmi Apátságot, támogatott sportcsarnokokat, utánpótlás-sportolókat, több kórházat és szakközépiskolát. A földrengés idején Haitibe is szállított ásványvizet.

A Szentkirályi ásványvíz méltán világhírű: feltűnt már Grammy-díjátadón és Oscar-gálán,  a szomszédos országokon kívül hódít Amerikában és Dubai-ban is. Magyar családi vállalkozásból fokozatosan magyar multinacionális vállalkozássá szeretne nőni úgy, hogy közben megtartja hazai piacvezető szerepét, a friss lendületet és a megújulás képességét.

A Szentkirályi ásványvíz titka az élettanilag létfontosságú ásványianyag-összetételében rejlik. A 206 méter mélyen található, több millió éves föld alatti forrásból származó ásványvizet jó íze, rendkívüli tisztasága, nitrit- és nitrátmentessége, alacsony ásványianyag- és ezen belül is alacsony nátrium-klorid tartalma miatt bátran fogyaszthatják a magas vérnyomásúak, és még a legkisebbek is. Emellett fontos a csontépítéshez elengedhetetlen kalcium, valamint a szív- és érrendszer működéséhez szükséges magnézium aránya.